Saol Vitamin Water. Multi-v-Women fit.







Merhaba :)
Bugün bir fikirle sizleri kozmetikten uzaklaştırıp denediğim, tattığım yiyecek, içeceklerle tanıştırmak istedim. Blogum çoğunlukla kozmetik kategorisinde seyrettiği için biraz değiştirmek, yeni konular eklemek istedim. Bunlardan biri de okuduğum bölümle alakalı tadım yazıları olacak :)

Bunun doğrultusunda da ilk yazıyı markette gezerken gördüğüm Saol Vitamin Sularılarına yapıyorum. Şimdi siz bu belki markadan reklam almıştır diyebilirsiniz, bende derdim çünkü birçok bloger-vloggerda görmüş olabilirsiniz. Parasını verip aldım :D


Ben markette iki çeşiti ile karşılaştım. Eminim ki marka envai çeşit aromasını yapmıştır. Benim aldıklarım; Women fit ve Multi-v


O halde incelemeye Multi-v ile başlayalım. Markanın üzerine kondurduğu yazıya şöyle bir göz attığımızda vitaminli suyun bizi gün içerisinde zinde, ayılmış hissettirebileceğini söylüyor. Bu sizi ne kadar tatmin eder bilmiyorum ama tadı içilmez değil, hoş.

Öncelikle dikkatimi çeken şey Oxford Brookes Üniversitesi onaylı Fruit up içerir demesi oldu. Bu konuya dair bilgim olmadığından araştırdım ama pek somut bilgiye ulaştığım söyleyemem. Eğer siz biliyorsanız mutlaka aşağıya yorum bırakın. :)

İçerisinde vitamin olarak A, B6, B8, B12, C, E ve D ayrıca çinko bulunduruyor.

A vitamini; Vücudumuzda görme bozukluklarına, cilt sorunlarına karşı savaşan aynı zamanda bağışıklık sistemimizi kuvvetlendirmeyi sağlayan bir vitamin.

B vitaminleri; Gelişme, sindirim ve sinir sistemimize etki eden vitaminlerdir. Metabolizmayı çalıştıran aynı zamanda yokluğu en çok kendini belli eden vitamindir.


C vitamini ; cildin kolajen üretimesini, dokuların yenilenmesi, damarların ve kıkırdağın yenilenmesi için gerekli bir vitamindir.

D vitamini; Kalsiyum ve fosforun sindirimimiz için kullanılması için işlev gören bir vitamindir.


Bana kalırsa bir su içinde böyle vitaminler olması güzel lakin yemeklerden bu vitaminleri ve çinkoyu almak bana daha mantıklı geliyor.


İçerik listesini görüyoruz. İlk içerik doğal kaynak suyu ama devamında mineraller vitaminler sıralanmıyor bu da içerisinde vitaminlerin düşük tutulduğunu gösterir. 

Kokusu böyle mangolu karışık turuncu meyveli sakızlar gibi. Bilirsiniz tangların az şeker tadı geleni gibi. 



Gelelim Türkiye'de satılması en yüksek popüler olabilecek olan çeşide yani Women fit'e.
Bu Vitamin-v'den farklı olarak sadece B vitaminlerini içeriyor.

İçerisinde gluten varmış, bunu ufak bir yazı ile belirtmişler.

Gluten; Buğday, çavdar, arpa vb tahıllarda bulunan bir protein. 

L-carnitine, Wheat Dextrin ve Ginseng G115 içermekte.

Bunlar yağın enerjiye çevrilmesini, liflerin çalışmasını sağlayan maddelerdir.



Gene içerik olarak doğal kaynak suyunu ilk içerik olarak görüyoruz. Son sıralarda faydalarını bildiğimiz vitaminler var.

Tüm bunlar dışında kokusu yoğun olarak kavun-karpuz karışımı gibi tadı güzel. Gün içerisinde içilir. Biraz böyle meyve kompostosu gibi.



Eğer arada değişik şeyler içmek istiyorsanız marketten alınabilir, eğlenceli sular. 2.5 tl gibi uygun fiyatları var. 

Çok spor rutininize katabileceğiniz kadar etkili sular olduklarını düşünmüyorum. Evde detoks nasıl yapılır? tarzı bir sürü video var. Yapar temiz temiz içeriz :)


Su içmeye devam. 
Sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar