Maybelline 978 'Burgundy Blush'




Merhaba :)

Size uzun süredir bir bordo ruj aradığımı söylemeliyim. Ne zaman sarışın oldum, olduğumdan beri kırmızılara bordolara elimi süremez oldum. Ya çok çiğ kaldı yada fazla ben buradayım dedi. Olmadı.

Sonunda kendimi tüm bordo rujlarımı ayıklarken buldum. Hoş değil. Geniş çaplı bir araştırmaya girdim ve hem sarışınlara hemde esmerlere yakışacak tonu Maybelline'de buldum.






Daha önce tuhaftır Maybelline'in ruj kısmına hiç uğramamıştım. Bu mat serisini de Mac'ın Retro serisi gibi sanıyordum. Çok katı, sürümü zor, tebeşir gibi bekliyordum. Beklediğim gibi çıkmadı. Aksine satin mat yapıda yumuşak sürümlü dudağı kurutmuyor.

Hepsini geçelim muhteşem kokuyor. Rujda aradığım bir özellik varsa benim için o da hoş kokmasıdır. Rimmel London'ın rujları gibi tatlı kokuyor bu seride.




Dışardan bakıldığında tamamen koyu kahverengi gibi dursa da dudağa sürüldüğünde ısı ile beraber renk sıcaklaşıyor.


Sürümü çok kolay ama alta mutlaka bir kalem takviyesi yapılmalı çünkü bir iki dakika sabitlenmekte zorlanıyor. Dişinize bulaşma dudağınızın dışına taşma olabilir.

Kalıcılığı ortanın bir tık üstü ve çok opak.
Gün içinde ağırlaşma yapmıyor. Yada lipbalm sürme ihtiyacı hissetmiyorsunuz. Gayet kullanımı rahat.


Rengi belki dudağınızın rengine göre değişir, bilemiyorum. Ama çok koyu sıcak bir bordo olduğuna emin olabilirsiniz.

Fiyatı indirimde 16 liraydı.

Sevgiler:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar