Beyond Kağıt Maskeler




Günaydın.
Bugün 1 haftadır deneyimlediğim kağıt maskelerden bahsetmek istedim sizlere. Ben bu kağıt maskeleri Watsons'ta dolaşırken şans eseri gördüm. Pek Kore kozmetiğine ilgim olmadığı için bu maskelerle ilgili herhangi bir yorum okumamıştım. Kendim de kağıt maskeler kullanmayı sevdiğim için 3 tane seçtim. Tamamen kuru-yağlı cilt ayrımı yapmadan cildimin isteğine ihtiyacına göre seçimler yaptım.






Eğer dikkat ediyorsanız paraben ve pigment içermiyor. Bunun yanı sıra hayvanlar üzerinde test edilmediğine dair ibaresi de var. 





Maskeler Jeju adasında üretilmişler ve içeriklerinin ilk maddesi su. Bu içerikleri konusunda pek net bilgiler elde edemedim bu yüzden tam temiz içeriklidirler diyemiyorum.
Kokuları yapay değil çok taze temiz kokulara sahipler. 
Tek sorun çok ıslak olmaları. Kağıdı yırtmadan açmak imkansız.

20 dakika bekletip çıkardıktan sonra geri kalan jelin cilde yedirilmesi isteniyor. Jel birkaç saniye içinde cilde emiliyor.

1-Yeşil Çay



''Cildi derinlemesine besler, nemlendirir ve tazeler''

İçlerinde etkisini gördüğüm tekrar alabileceğim tek maske. Yağlandırmadan nemi cilde hapsediyor. Üzerine makyaj yapması oldukça rahat. Çok kuru ciltli değilseniz sevebilirsiniz.

2-Aloe


''Hassas çabuk kızaran ciltleri yatıştırır aynı zamanda nemlendirir''

Cilt rengi eşitsiz olan biri için bile etki edemedi malesef. Maskeden öncesi ile sonrası arası tek fark biraz nemlenmiş olmamdı. Bunu dışında kızarıklıklarım duruyordu. 

Benim için olmasa da olurdu.

3-Yeşil Arpa



''Kaybedilen vitamin ve mineralleri yeniden kazandırır''

Etkisini görmeyi beklemediğimdi lakin cildimde çok tatlı sağlıklı bir ışıltı verdi. 
İçlerinde kokusu en temiz tatlı olanıydı. Özel bir yere gitmeden önce yapılabilecek bir maskeydi.


Kullanmadan önce yüzünüzün belli bir bölgesine deneyip alerji testi yaparsanız olabilecek yanma kaşınma veya kızarma gibi reaksiyonları engellemiş olursunuz.

Tüm bunlar dışında tek kullanımlık oldukları için etkisini net göremeyebilirsiniz. 



Fiyatları 5tl. Tüm watsonslarda bulabilirsiniz. Daha birçok çeşidi mevcuttu.

Sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar