Neutrogena Ayak Bakım Kremi




Günaydın 
Bugün benim gibi pamuk ayak sevenlere güzel bir önerim olacak.
Benim vücudumun en kuru yerleri bacaklarım ve ayaklarımdır.
Bu yüzden biraz daha nem desteği almak istiyorlar. Başta vazelin tarzı daha uygun ürünler kullansamda o yapış yapış etki hoşuma gitmedi. 


Öncellikle eğer kuru bölgelerinize peeling yapamazsanız nemlendirme işleminin pek bir yararını göremezsiniz. İlk adım olarak bir peeling yapmanızı tavsiye ederim.

Ayaklarınızı ölü deriden kurtardıktan sonra ayaklariniz hala çatlak ve kuru kuruysa daha yoğun nemlendiricilere başvurun.

Gelelim bizim bakım kremimize. Yapı olarak çok hafif yapıda kremsi beyaz renkte. Emilmesi kullanılan miktara göre değişiyor. Dozu kaçırırsanız emilmesini beklemeyin çorabı giyin gitsin.

24 saat gibi efsanevi bir nem verme süreci beklemeyin. Sabah ve akşam kullanımı yapın böyle etkisi daha belirgin görünüyor.

Bahar aylarında kullanıma daha uygun yaz veya kış beklentiniz daha yoğun olabilir.



Tüm bunlar dışında bana göre 50ml az düzenli kullandığınızda çok çabuk tükeniyor. Yinede uygun fiyatlı ve her yerde bulunabiliyor. Benim özel olarak ayaklarıma kullandığım ilk bakım kremim. Ilerleyen zamanlarda başka bir kremle arz-ı endam edebilirim.

Sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar