Essence Long Lasting Eye Pencil





Merhabalar :)

Bugün size hem cep dostu hemde kaliteli favori göz kalemlerimden bahsedeceğim. Zaten siz çoktan benimsediniz ve severek kullanıyorsunuz ama ben size kullandığım şekillerden yola çıkarak inceleme yazısı yazmak istiyorum.

Essence'in 2 çeşit göz kalemleri var; long lasting ve kajal. Bugünlük kajal serisini bir kenara atıyorum. Onları da incelemeye alırız.

Genel Bakış




  1. Asansörlü tasarıma sahipler. Benim pratik bulduğum ve sevdiğim bir özellik kalem tıraş taşımanıza gerek kalmıyor. Böylelikle sürekli açıp ürün ziyan etmiyorsunuz
  2. Yapıları çok yumuşak yağ gibi kayıyorlar gözde. Rengi zorlamadan kazımadan veriyor.
  3. Uygun fiyatlılar. Kalitelerine göre fiyatı cebinizi üzmez.
  4. Kalıcılıkları yüksek. Sabitlenip kalıyorlar. Ne kadar elimi gözüme götürsem bile silinme olmuyor.



02. Hot Chocolate




En makul olandan başlayalım. Güzel çikolata bir renkten.
Bana kalırsa herkesin koleksiyonunda mutlaka iyi bir kahve kalem olması gerekir. 
Ben bu kalemi daha çok kirpik diplerime uyguluyorum. Daha doğal, yoğun ve dolgun durmalarını çok iyi sağlıyor.
Eyeliner çekmekte zorlandığım bir günde isem makyajıma gölge vermek istiyorsam o gün elimden bırakmıyorum. Yapısının yumuşak olduğunu söylemiştim karıştırması çok zevkli oluyor.



05. C'est La Vie!




Belki bu içlerinde almayı düşünmeyeceğiniz gereksiz bir renk, ton olabilir. Başta bende öyle düşünüyordum ancak denemek için elime sürdüğümde beklediğimden farklı olarak metalik gri-beyaz bir renge sahipti.

Baz olarak birçok makyajımda kullandım. Göz pınarlarıma denedim o şekilde başarı gösterdi. Son olarakta eyeliner çekmek için kullandım bir taslak oluştumak için. Emin olun üstüne siyah bir eyeliner çektiğinizde etkisi çok başarılı oluyor.


18. Berry Merry




En favorimden bahsedelim ve bu bahis kapansın. 
Bir çok göz rengine bordo kalemleri yakıştırsam da kahve gözlere çok derin, temiz bir görüntü verdiğini düşünüyorum.

Tek başına sürüldüğünde bile makyajlı bir görüntü veriyor. Hele bir de bordo, mürdüm, sıcak kahve tonlarında makyaj yapıyorsanız baz olarak, far olarak kullanabilirsiniz. 

Sanırım içlerinde en kalıcı olanı Berry Merry



Essence Rossmanlarda ve birçok internet sitesinde satılıyor. Umarım içlerinden birini alıp denersiniz. :)

Sevgiler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar