Flormar Eyebrow Desing Kit





Günaydın :)
Bugün en sevdiğim kaş ürünlerimden biri olan Flormar'ın kaş şekillendirme setinden bahsedeceğim. 

Daha önce blogumda bir kaş ürününden söz etmemiştim. Kaşlarım ile pek uğraştığımı söyleyemem lakin koyu kaşlarınızı gidip açtırırsanız bir düzen vermeniz gerekebilir :D


Satın almaya karar vermem tamamen Görkem Karman'nın bir muadil videosunda görmem ile oldu. Far kısmını Bobbie Brown'ın Camel rengi ile muadilliyordu. Benim ilgimi muadil olmasından ziyade kaş şekillendirme kiti olması çekmişti. Biraz büyük bekliyordum tasarımını ama düşündüğümden küçük çıktı. Bu yüzden pratik çantaya atmalık bir ürün.


Kapağını kaldırdığımızda gayet detay gösteren 1 ayna, jel ve far kısmıyla, yan taraftaki çekmeceyi çektiğimizde ise cımbız ve fırçalarıyla karşılaşıyoruz.


Jel kısmına değinmem gerekirse renkli bir jel. Çok yumuşak yapıda, parmağınızı üstünde gezdirdiğinizde yağ gibi kayıyor. Fırçaya kolayca geliyor. Fara çok sağlam bir zemin oluşturuyor. 
Pigmentasyonu çok güçlü değil renkli olmasina rağmen. Zaman zaman tek başına kaşları sabitlemek için kullanılabilir. Elbette çok gür ve sık kaşlarınız yoksa :)

Far tarafı bir çıt daha pigmentli daha belirgin durumda. Soğuk alt tonlu açık kahve olarak bir renk tanımlaması yapabilirim. Sanırım bu durumda muadilden çıkıyor pek camel rengi gibi gelmedi. Bu da  flormar'ın renklerde değişikliğe gitmiş olduğunu gösteriyor. 

Tüm bunlar dışında kalıcılığı beni tatmin etti ben silene kadar kaşlarımdaydı. Kaşlarımla çok doğal bir şekilde birleşti. Eğer çok doğal kaşlar seviyorsanız bu bir artısı.


O kadar şekillendirme dedik o halde yardımcı oyunculardan da söz edelim. Cımbız ve fırça.
Cımbız bir çok hemcinsimin çantasında taşıdığı bir araç ama ben nedense bu alışkanlığı edinemedim. Hiç cımbız taşıdığımı anımsamıyorum ve lazımda oluyor ee bu kalem tarzı bir şey değil ki çevrendekilerden iste taşıman gerekiyor. Böyle küçük portatif olması iyi oldu.

Metal, kesik uçlu bir cımbız tak diye çekiyor kılı. Kaliteli eğer flormar'ın sitesinde tam boyu varsa bakmanızı önerebilirim.

Fırçasına çok deliriyorum diyemem. Ekstra fırça ve kaş tarağı taşıtacak kadar kullanışsız değil. Ama çokta övemiyorum. Yoklukta gider. İki taraflı bir kısmı fırça bir kısmı tarak.



Benim rengim 20 Light.

1.8 gram barındırıyor içerisinde kullan kullan bitmez diyebilirim. Far olarak güzel bir geçiş rengi olabilir. 

Toplamda 3 rengi mevcut, bakmak ya da almak isterseniz 


Sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar