Flormar Dudak Kalemleri




Günaydın !

Bugün canım sizlere favorim olan ve hepinizin çok sevdiğini bildiğim flormar dudak kalemlerin bahsedeceğim :)



Benim boğazım hiç durmaz. Sürekli yerim içerim. Günün sonuna geldiğimde de dudağımda ne ruj kalır ne de parlatıcı. Tazelemem gerektiğini bilsem bile çoğu zaman es geçerim. Üşengeçlik. :)

Çare olarak dudak kalemleri işimi gördü. En azından rujum silinse dahi altındaki kalem renk eşitsizliğini gideriyor. 



Çeşitli markalardan kalemler denedim. İstediğim ayarda flormar en önde kesinlikle. Orta sertlikte, yumuşayıp eriyip gitmiyor, dudağı tamamen örtüyor.

Suya dayanıklı olduğunu söylüyor fakat bu bence daha koyu renklerinde mevcut değil. Ortadan aşınma yapabiliyorlar zaman zaman.

Kurutucular bana göre. İyi nemlenmemiş, kuru dudaklarınız varsa ağırlık yapacaktır tavsiye etmem. Başıma büyük bir dert açtılar. Birazdan anlatacağım. :)

NO: 201


Bu tamamen  Vlogerların aşırı övmeleri sonucu aldığım kozmetik ürünlerinden biriydi aslında. Hiçbir şekilde pişman olmadım. Tam bir joker.
Açık yada koyu nudeların, pembelerin altında güzel bir baz oluşturuyor. İçlerinde sürümü en kolay olanı kesinlikle.

NO:211


Buğday tenliyseniz tavsiyemdir 211'i bir kere deneyin. Kahve kiremit karışık bir rengi var. Sürümü zor biraz uğraştırıyor. Altına nemlendirici bir ürün sürmezseniz kurutuyor, ağırlaşıyor ancak tüm gün dudaklarınızda öylece duruyor. Kahve rujların altında denemenizi öneririm. Güzel bir sıcaklık veriyor :)

NO:224


İşte size anlatacağım dediğim yere geldim. :)
Zaten  fotoğraftan anlamışsınızdır. Bu rengi çok seviyorum çok kaliteli bir mürdüm sürümü de kolay.
Ne yaparsam yapayım çizgilere dolmasını engelleyemedim. Çok fazla kurutuyor. Dudağınızda kat kat ruj varmış gibi hissettiriyor. Ama ben bunların hepsini bilmeme rağmen sürüp üstüne rimmel'in apocalipslerinden 304 eclipse rengini sürdüm. 

İkiside matlaştı ağırlaştı. Öldürdüler beni resmen tüm günümü dilim dışarda geçirdim. Sarışınsanız bu ikiliyi yinede deneyin görüntü inanılmaz oluyor :)

NO:231


Ve son bebeğime geldik. Bende kahvelere, kahve alt tonlu nudelere karşı bir aşk var. Ama zaman zaman çok açık renkler alıp kullanamıyorum. İşte bu kalemle kullanamadığım renklerin altına kahve bir baz yaratıyorum. Sonrada rujdan sürüp biraz karıştırıyorum.

Bu konuda çok başarılı. Tek başına kullanımında herkese yakışacağından emin değilim ama işlevi var. Sürümü kolay ve rengi koyu olmasına rağmen çizgilerime dolmadı :)

Benim favorilerim bu şekilde :)
Umarım faydalı olmuşumdur. İçlerinde kullanıp sevdiğiniz herhangi biri varsa bana yazmaktan çekinmeyin :)

Sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar